Példaképek, nem csak nőknek.

Hétköznapi Hősnők

A lány az örök mosollyal

Rövid példamese a pozitív gondolkodásról. Bárcsak mese lenne...

2016. február 16. - Hétköznapi Hősnők

Egy bejegyzés arról, hogy mindennek van jó és rossz oldala, csak ki kell választanunk, melyiket óhajtjuk észrevenni. 

Tegnap úgy kezdte az időjárás, hogy próbára tette pozitív hozzáállási képességeinket, hisz szakadó esővel köszöntötte a hétfőt.

Tartottam egy gyors közvélemény-kutatást, hogy a Hétköznapi Hősnők olvasói szerint mi jó van ebben az időben.

A következő válaszok érkeztek ( a teljesség igénye nélkül):

- "Esik az eső,borús az idő.De nem fúj a szél! Van pozitív oldala!"  (Éva) 
- "Ilyenkor könnyebb befele figyelni. Ha ügyesek vagyunk, sok mindenre rájöhetünk és mikor kisüt újra a nap, tudatosan cselekedhetunk tovább. Ez bizony nagyon pozitív." (Kata)
- "Hogy jobban értékeljük majd a napsütést." (Kriszta)
- "Én azért öröltem ennek a mai esőnek, mert így sokkal könnyebben megemésztettem, hogy egy nagyon kötött, egyhelybenülős-megállásnélküldolgozós napom van.
Jó időben alig bírnám visszafogni magam, hogy kiszaladjak.
Úgyhogy köszi eső a támogatást, így még koncentrálni is jobban tudok!" (másik Kata)
- "Nagyon szép és izgalmas emlékeket idéz fel bennem." (Levente)

Drága Hősnők és Hősök, ezúton is köszönöm a hozzászólásokat, szerintem volt, akinek sokat segítettünk vele, s a kezdeti borúra egy kis derűt hoztunk! :) 

ne_vtelen2_009.png

Nézzük most viszont azt a rövid, tegnapi történetet, amiket el szeretnék mesélni Nektek. 
Helyszín: belvárosi iroda
Téma: üzleti konzultáció
Fiatal vállalkozók jönnek és beszámolnak eredményeikről, terveikről, érzéseikről.

Elsőként egy kishölgy érkezett, akinek a történetét mindjárt reggelire szépen meg is könnyeztem, ahogy illik.
Éljen a gondosan elkészített smink! :D Sebaj, úgyis közeleg a farsang, a nap hátralevő részében pandának is simán jó leszek.

Tehát bebiceg egy törékeny kis tünemény, ragyogó, eltüntethetetlen mosollyal az arcán és nekiáll mesélni arról, hogy ő soha nem volt még olyan boldog, mint most. 
- Tényleg? De mégis, miért vagy ilyen boldog? 
- Mert az akarok lenni. 
- Mi történt a lábaddal? (bokarögzítő van rajta)
- Részleges szalagszakadás. Be akarták gipszelni,  hogy 3 hétig feküdnöm kelljen, de nem engedtem, hát pont most, mikor a legtöbbet akarok dolgozni, hogyan? Nem igaz? - és fülig ér közben a szája.
- De, végülis igaz. :) Akkor ezek szerint dübörög az üzlet? 
- Igen, gőzerővel belevetettem magam a munkába, s egyre szebb eredményeim vannak. Így aztán tényleg fülig ér a szám, akárki akármit is mond.
- Ezt hogy érted? Létezik ember, akinek nem tetszik ez a bájos mosoly?
- Igen, sokan. Van, aki nem érti, minek örülök egyfolytában. De az élet olyan gyönyörű, nem tudok nem mosolyogni. 
- Talán nem is kell ezt abbahagyni, nem? 
- Hát, lehet, hogy kellett volna. A szüleim nem bírták elviselni, hogy a roppant nehéz családi körülményeink ellenére is mindig mosolygok. 
- Ezt hogy érted? - nem akarok hinni a fülemnek.
- Elegük lett abból, hogy mindenféle ok nélkül vidám vagyok és nem fordulok depresszióba (velük együtt) még akkor sem, ha a dolgok nem mennek túl jól.
Odáig fajult a nézeteltérésünk emiatt, hogy márpedig én nem leszek szomorú,  hogy elzavartak otthonról.
Kiraktak az utcára, mert úgyis bolond vagyok, vigyorogjak ott, ne az ő házukban.
- Jesszusom, nagyon sajnálom... - kezd elakadni a szavam. 
- Nem, nem, ne sajnáld! - továbbra is gyönyörűen, őszintén mosolyog! Majd folytatja:
- Ennél jobb dolog nem is történhetett volna velem. Most aztán igazán van okom mindent beleadni, a saját jövőmért dolgozhatok és az üzlet gyönyörűen elindult felfelé. Ki tudom bontakoztatni azt a tehetséget, ami bennem van, és a helyzetem minden nap óriás motivációt ad nekem. Így még több ügyfélnek tudok segíteni, jobbá teszem az életüket a munkámmal. 
Boldog vagyok, hogy így alakult.
És csak mosolygok tovább, persze, hogy mosolygok, hát annyira szép az életünk, nem? - s tényleg csak mosolyog, én meg a könnyeimmel küzdök. 
- De bizony, nagyon szép az élet, igazad van! 

És boldog vagyok, hogy megismerhettem őt. 19 éves és tudja a legnagyobb titkot. 

original.jpgA fotó illusztráció. Forrás: data.whichdn.com

 

Ha tetszett a bejegyzés és olvasgatnál még a témában,barátkozzunk a Facebook-on is: 
https://www.facebook.com/Hétköznapi-Hősnők-987149894657356/

Nézd meg a Hétköznapi Hősnők videóit a YouTube-on: 
https://www.youtube.com/channel/UCq_cOkQ_n40yTEjb-C7zhew

Benne vagy egy izgalmas kihívásban? Csatlakozz az 50 hét - 50 új szokás csoporthoz itt: 
https://www.facebook.com/groups/50.het.50.uj.szokas/

Ha szívesen megosztanád velünk a véleményed, vagy bármilyen kérdésed van, bátran kommentelj, vagy írj nekünk a hetkoznapihosnok.official@gmail.com email címre. Várjuk szeretettel az üzeneted! :) 

Tarts velünk és válj a saját életed Hősnőjévé! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapihosnok.blog.hu/api/trackback/id/tr758394834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása